Torsdag

Idag:
Idag stod det dockteater på schemat på FÖRSKOLAN (Man får tydligen inte säga dagis längre) Prästkragen, han som hade dockteatern hette Ove och var en rolig prick, teatern skulle vara lite moralisk och handlade om att man skulle vara snäll, budskapet gick nästan fram.
Sen bar det av in till tandläkarn för att få min nattskena som jag tydligen ska ha i 2 ÅR!!!! ja höll på o trilla av pinn, men vi får väl se hur mkt ja kommer använda den där (a) Jag o pappsen drog en sväng på stan osså, köpte en väska och sen åkte vi hem
Nyss var vi på handboll där de spöade skiten ur snofsiga åmål- bruwdar, johanna o alla spelade braaa...SEN på väg hem kom spöregnet och vi var tvugna att LÖPA från konsum, syrran har nog aldrig sprungit så fort ;)

Imorgon:
Sista dagen för veckan på BOJ och då är det skönt att börja kl.12, iofs ska vi åka in till Hällefors o göra något där, vet ej vad, så det kan ju bli ett äventyr i sig.
Sen blir det ev. filmtajm med sis, Bea o Andreas eftersom jag vägrar Linda Bengtzing(!)

Snart:
Tètajm och sen får vi se vad det blir, blir nog o sitta här en del, men men....

Puss

Kommentarer
Postat av: Syrran

Vaddå jag har aldrig sprungit så fort? :O fan va taskig du är!!! :P

2008-10-03 @ 11:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0