Tisdag

Idag fick jag en guidad tour på polishuset av Daaan, det var jätteintressant, huset är större invärtes än vad man kanske tror, ja trodde typ det var två kontor och en reception, men nej, dom hade allt från skjutbana till gym. Han visade bilarna, arresten o så.
Vi trodde det hela skulle ta cirkus 45min, men klockan tickade iväg o det tog 1h45min, vi satt uppe på hans kontor och pratade om polishögskolan, o han tyckte att jag skulle söka så fort jag får/kan.
Sen att jag fick SPRINGA till skrantaskolan för o käka lunch med sis o Jii det spelar ingen roll xD

Imorgon blir det dagis med Ingela och Ove, ska bli kul o träffa småglin =)

Puss

Kommentarer
Postat av: Bea

Det verkar som om du har en bra praktik. Vi syns på lördag va? Puss <33

2008-10-07 @ 20:35:08
URL: http://beagoeswriting.blogg.se/
Postat av: Emma

menmenmen eeeeh WHAT varför fick du värsta guideturen där för ?! :O (avis)

2008-10-12 @ 14:51:34
URL: http://emsxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0