Tisdag

`Ello

Jaa, tydligen så ska man straffas för att man rör lite på sig, jag har dragit på mig världens träningsvärk, en lättare benhinneinflammation och dessutom har jag ett blåmärke på ena låret tack vare att NÅN kille i klassen träffade mej där med ett slagskott på innebandyn.. thaaanx! xD

Dagen har för övrigt varit braaa, alla lektioner har iofs varit väääldigt tråkiga men det är på nått sätt ändå kul o vara tillbaka o träffa alla igen... typ.
Jag o sis gjorde precis klart vår psykosocialt powerpoint, grymt snygg blev den.. eller inte!? xD Den får duga hursomhelst.

Nu, lite senare blire nog o börja på både svenska B OCH psykologi B, inte roligt alls... svenskan ska in på fre o psykologin nästa vecka, o ja har inte börjat med något! Duktigt!

Ajaa..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0