Söndag

`Ello

Ville bara tacka Andreas, Bea o sis för en mysig kväll igår, det var så trevligt :) Vi hann med två filmer, en skräckis som var bra faktiskt, jag brukar tycka att de flesta skräckisar bara är otroligt barnsliga och pinsamma, men den här var faktiskt bra, jag tror den hette "Från andra sidan" och sen kollade vi på " Röd drake", den har jag sett förut, men den är lika bra ändå.
Det mumsades pizza o godis, de va sjukt gott me lösgodis, var ett bra tag sen jag åt det, jag hade ett enormt sötsug igår. Framåt 2 någongång hämtas Bea så då rullade jag o sis också hem, sen somnade jag.

Idag har ja inte hunnit med så mycket än, varit o lämnat lite grejer hos mor, men glömde det jag verkligen var tvungen och komma ihåg, nämligen kolla när min körlektion är imorgon, paaanik!  Men men, det får lösa sig ändå, jag hinner nog.. förhoppningsvis.

Sen fick vi också hem en bok idag som vi ska använda oss av till vårt projektarbete, den verkar muy bra, så den lär vi nog tips om oxå. Nu tänker jag nog sätta mig o avsluta psykosocialt- arbetet, som tydligen ska lämnas in på tis, paaaaaanik!

Ajaa

Puss


 


Kommentarer
Postat av: Bea

Tack själv det var hur mysigt som helst =) <33

2008-10-15 @ 19:00:38
URL: http://beagoeswriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0