Örebro

Heej.

Idag:
Det bar av till Örebro kl.7 för att plocka ur tandställningen som jag har dragits med i 9mån, så nu e den ute och mina tänder har aldrig varit finare, eller vitare heller för den delen, de är nämligen nypolerade.
Sen drog vi vidare till Capio Läkargruppen för o ta den sista livmoderhalscancer vaccinationssprutan, och ja, det gör fortfarande lika ont.

Sen gjorde jag, syster o mamma stan, gick o strosa o käka lunch o lite kom man hem med iaf:
Jacka (gratis, födelsedagspresent)
Skor ( delvis gratis, födelsedagspengar)
2st trosor ( födelsedagspresent från Bea<33 )

Imorgon:
Imorgon fortsätter APU:n men går bara halva dagen eftersom jag ska in till Örebro ÄNNU en gång och få min nattskena, mmh KUL! UUURK!

Snart:
Ska nog slappa mest ikväll, koka té o titta på Siiimpsson, as always.

Puss

Kommentarer
Postat av: Syrran

faan syrran, du måste jue UPPDATERA!!! ;P

2008-10-02 @ 14:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0