Onsdag

`Ello

Sorry sorry sorry för den taskiga uppdateringen (om det nu är någon som faktiskt läser fortfarande?!) men det har lixom inte hänt något värt att rapportera, jag är fortfarande förkyld. Men idag lyckades jag med något stort: Jag, louise Andersson lyckades blöda näsblod 4ggr innan klockan var 12, de ni :) En effekt av att jag går och nyser, och då nyser jag 5ggr/ gång... uuuuusch!

Snart kommer johanna<3, som vi träffar på tok för sällan hit, vi ska ner till stan o gå där o strosa en stund, kanske fika o prata oss, prata om allt som har hänt o om de som inte har hänt xD Muuuums <333

Ajaa..


Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

hoho nog allt läser jag :D

2008-10-29 @ 17:31:51
URL: http://emsxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0