Lunch och sen Örebro

`Ello

Bra dag idag, har redan slutat från min APU, blev bara två teaterföreställningar o sen skjutsade Ove hem mig, så ja klev nästan precis in innanför dörren.
Om cirkus en timme ska jag träffa Sis o Johanna på Skrantaskolan för o käka lunch, haha kom o tänka på det där programet som gick på tv för några dagar sen, den om skolmaten.. de stämmer ju fan, katter får bättre man än vad vi skolungdomar får xD

Efter lunchen återgår min kära sis till Kvinnohuset och jag o Johanna ska hem till johanna o bränna ihop en Cd som vi ska ha o lyssna på i bilen på väg till Örebroooo... vi ska nämligen in o shoppa lite, så då får johanna låna far sins bil :)
Något som jag vill ha tag i i Örebro är något stickat, helst en stickad klänning o grovstickade leggins... de kanske ja redan har skrivit en gång förresten (?) Ajaa, vi får se vad det blir, kanske blir något o äta osså...

Imorn blir det mys förresten med bea, andreas o sis, som vi har skjutit på väääldigt länge nu xD men nu tusan blir de av, skräckisfilm o pizza e de planerat, mums på de <33




Skolmat?? mohahahahahaa

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0