Lördag förm.

`Ello

Vaknade av att mamma väckte mej imorse, faan, ja ville ju sova meeeraa.. de e lite skumt faktiskt, att när man på vardag får en lång sovmorgon (så lång att man inte behöver ställa klockan) så vaknar man ändå kl.8, men på helgerna då kan man sova vääääldigt länge. Det känns rätt dumt, jag skulle ju hellre vilja kunna sova riktigt länge på vardagarna, det känns som om man behöver sova mest då...
Den här diskussion hade jag o andreas igår ( vi har måååånga sjuka diskussioner ) utan att komma fram till något vettigt egentligen

Ajaa, snart kommer släkten å då blire kalas, det kan bli kul, roligt o träffa släkten igen, det var ett tag sen, dessutom har mammi köpt STORA kanelbullar ! Muuuums !<33

Näj, nu blire duschen, benke kallade mig gris nyss eftersom jag bråkade med honom igår o gjorde grisläten när han klev ur duschen.... Fräckt! xD 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0