Johanna + Lisa

Wiiie

Idag umgicks jag o sis med Johanna <33, vi bakade negerbollar.. chokladbollar.. vette tusan vad man ska kalla dom numera.. hm.. ajaa, ja har och kommer nog alltid kalla dom negerbollar.
Hursomhelst, vi mumsade negerbollar o tittade på en skräckis, fast den var inte speciellt otäck o sen hade Batman huvudrollen,  kändes inte riktigt äkta då...

Sen ringer Liiiiisa o säger att hon e ute o kör bil, o ja mitt dumme fan tror naturligtvis att hon är ute o övningskör men då funderade ja på om man verkligen fick övningsköra o prata i telefon samtidigt?
Då slog det mig att Lisa Arkelius har tagit körkort!!!!! Grattis babe <33
Det blev en liten raggen o de va trevligt.

O nu sitter jag här, sis o ja har just jobbat lite med vårt projektarbete som ska gå av stapeln 25Nov, så de e snaaaart o vi måste lägga på ett kol..

Ajaa...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0