Fredag förm.

Heeej.

Faan va gött me fredag o jag börjar inte förräns 12, iofs e de lite ensamt här hemma nu, mammsen o Benke är på jobbet o sis drog nyss till kvinnohuset och här sitter jag helt själv o käkar frulle...
Ont i tänderna har jag osså, eftersom jag "invigde" min nattskena inatt, det gick väl sådär.. jag fick två kräkreflexer igår kväll och en nu imorse, kanske inte så bra. Ja e fortfarande lite grinig över att ja måste stå ut med skiten i två år! Ajaa, vi får väl se hur det blir med den saken.

kl. 12 bär det av in till Hällefors med Britt och nån mer, vet ej vem och vi ska göra.... gud vet vad.. men det blir nog bra, hoppas inte människan är en paragraf ryttare (mammas ord för såna som ligger och slickar exakt tillåtna hastigheten, gärna något lägre)


Nää, nu blire de fortsatt frulle o sen duschen

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0