Söndag

Mmmmh

gud vilket härligt väder, sol och snö! lite så där lagomt kyligt, så pass att man blir röd om kinderna, näsan och om öronen, jag tycker det är jättemysigt :) min syster var lite butter o klaga över kylan, nacken och om huvudvärken, men jag tycker om henne ändå <33

Gårkvällen blev lugn, alldeles för lugn, jag läääääängtar till nästa helg då de blir utgång o lite så,  JAG VERKLIGEN LÄNGTAR! ;) På söndagen ska vi agera barnvakt när johanna o frida har sitt projektarbete, så man får väl ta de lite lugnt på lördagen, men de ska nog inte vara några problem :)

Förresten så har vi sjuuuuuukt mkt o göra:
 * Reflektion
* Tinas uppgift
* SvB nationellt
* Kursen!!!!
Mmmmh, kuuuul. NOT!

Ajaa

Puss


Thanx for calling by the way =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0